Hjem
  Om NBLF
  English
 
  Anbefalinger
  Kretslag
  Br.befalsnytt
  Møtereferat
  Reisestipend
  Temperaturer
 
  Prosjekter
  Solskinnshist.
  Diskusjoner
  Gjestebok
  Lenker
 
  Bli medlem
  Kontakt oss
 
  Skoleundervisning
  Trygg hjemme
  Livsviktig
  Brannsikker bolig
 
  Nyhetsarkiv
  Stillingsarkiv
 
  FEU
  Ordliste - KBT
  Ordliste - TAF
 

 
 

IKT-TEKNIKER

Arbeidsgiver: Møre og Romsdal 110-sentral KF
Søknadsfrist: 06.05.2013
 

Møre og Romsdal 110-sentral KF (M&R 110) er et kommunalt foretak, eid av Ålesund kommune. M&R 110-sentral KF er alarmsentral for Møre og Romsdal og er lokalisert på brannstasjonen i Ålesund. M&R 110 er bemannet med 15 kvalifiserte operatører og 1 teknikker iht. ”Forskrift om organisering og dimensjonering av brannvesen” § 7-5 og ledes av en avdelingsleder. M&R 110 sentral skal være utrykningspersonellets støttespiller under enhver aksjon. Sentralen ønsker å skape best mulig trygghet - for enkeltindividet - for lokalsamfunnet og for fylket.

 

Er du en person som er positiv, har ”stå på vilje”, er utadvendt, liker å jobbe med/for mennesker og som tar utfordringer? Vi søker nå etter ny medarbeidere som har disse egenskapene.

 

Møre og Romsdal 110-sentral KF søker etter:

 

IKT-Tekniker (13/3170)

 

100 % fast stilling ledig med tiltredelse så snart som mulig.

 

IKT-teknikeren er ansvarlig for 1. linjesupport av nødsentralens IKT-utstyr og teknisk bindeledd mot kunder og leverandører.

 

Arbeidsoppgaver vil blant annet være:

·         Nødnummer og kommunikasjonssystemer.

·         Operative fagsystemer og støttesystemer.

·         Drift av alarmmottak.

·         Support og opplæring internt.

·         Installasjon/klargjøring av brukerutstyr.

 

Drift av lokale svakstrøms-/IKT-systemer:

·         Innkjøp og oppsett av pc-utstyr.

·         Kontaktperson mot leverandør.

·         Drift av interne servere.

·         Teknisk vedlikehold av trygghetsalarmutstyr.

 

Vi søker etter en person som har følgende kvalifikasjoner:

·         Fagbrev IKT-driftsfag eller relevant høyskoleutdanning.

·         Utdanningskravet kan kompenseres ved lang relevant erfaring.

·         Relevant erfaring og personlige egenskaper blir vektlagt.

·         Førerkort klasse B.

 

Følgende tilleggskvalifikasjoner vektlegges:

·         Erfaring/kompetanse med alarmmottakere og automatiske alarmer.

·         Brannfaglig kompetanse.

·         Er lærevillig, systematisk og har lyst til å arbeide med utvikling.

·         Kan jobbe selvstendig og er ansvarsbevisst.

·         Er fleksibel og serviceinnstilt.

·         Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.

 

Vi kan tilby:

·         Et godt arbeidsmiljø med faglige og personlige utviklingsmuligheter.

·         Varierende og utfordrende arbeidsoppgaver.

 

Egnethet til stillingen vektlegges.

Søker må legge frem godkjent politiattest før endelig ansettelse.

Godkjent helseattest kreves. 

 

Den som ansettes kan bli pålagt etter- og videreutdanning.

 

Lønn og arbeidsvilkår etter avtale. Gode pensjonsordninger. Dagstilling, 37,5 timers uke.

Stillingen har uniformsplikt.

 

For nærmere opplysninger, kontakt virksomhetsleder Geir Thorsen tlf. 905 48 289 eller overbrannmester Kjetil Vikås tlf  938 15 156.

 
Søknadsfrist: 6. mai 2013.

 
Vi ser helst at søknaden sendes elektronisk, se annonse på www.alesund.kommune.no under ”Ledige stillinger”. Du finner også søknadsskjemaet på https://e-skjema.no/alesund/

Ev. papirsøknader sendes Ålesund kommune, postboks 1521, 6025 Ålesund.

 

Tilbake til forrige side

 

 



Webredaktør: Marianne Juul

 

 

  ANNONSER
 


Nettsidene er utviklet av
Powel AS, avd. Datamann